Wine Red Romper


Kolor czerwonego wina...hm długo nie mogłam się przekonać i byłam pewna, że totalnie nie jest dla mnie. Aż pewnego dnia szukając eleganckiej rzeczy na wyjście natrafiłam na ten piękny kombinezon właśnie w kolorze czerwonego wina. Jest bardzo wyrazisty, głęboki, nasycony i kobiecy. Świetnie sprawdza się na wieczorne wyjścia i w wieczornym świetle czułam się w nim pięknie.
Dajcie znać, czy Wy lubicie ten rodzaj czerwieni i jak Wam się podoba prezentowany kombinezon z towarzystwie czarnych szpilek i torebki.


Kamila: Romper - HERE | Bag - Chloe | Heels - Bravo Moda | Watch - Gino Rossi

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Super, że ma długie rękawy :) kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz po prostu bosko w takim kolorze. super seksi!
    BB

    OdpowiedzUsuń