City Casual


Proste i jednolite stylizacje najlepiej urozmaicić latem dodatkami w letnim, wakacyjnym kolorze. Czarny top i granatowe spodenki połączyłam z ulubiona ostatnio miętową torebką, z którą rzadko się rozstaje podczas tych wakacji oraz najwygodniejszymi i najlepszymi koturnami na lato, tym razem z wiązaniami w cudownym cytrynowym kolorze. Jako dodatek towarzyszy mi złoty zegarek, który po prostu wspaniale współgra ze złota opalenizną.
Tak właśnie prezentuje się mój letni casual w mieście. Podoba Wam się to zestawienie?


 Kamila: Top - Zara | Shorts - H&M | Shoes - renee.pl | Bag - fabiola | Watch - Gino Rossi

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Great look! Perfect for summer!

    Ellone | http://looktheotherway.co/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie idealnie...prosto i fajne wakacyjne dodatki! :D
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szorty ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a pretty dress - and it goes amazing with your hair color.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Wyglądasz jak moja przyjaciółka Anna.. Czyli jak milion dolarów :) Gratuluje urody i gustu

    OdpowiedzUsuń