Sardinian Seaside

Kolejne lato zainaugurowane w idealny sposób i to już po raz drugi na cudownej włoskiej wyspie - Sardynii. Tym razem naszą podróż rozpoczęłyśmy od północnej Olbii i przemieszczając się wschodnim wybrzeżem skończyłyśmy na południu w Caligari.

To co uwielbiamy w tej wyspie to przede wszystkim zjawiskowe wybrzeże, wzdłuż którego ciągną się kurorty i nadmorskie kąpieliska. Sardyńskie plaże uważane są przez Włochów z Półwyspu Apenińskiego za najpiękniejsze w całej Italii. Największa ich zaletą jest kryształowo czyste morze, co z czystym sumieniem potwierdzamy.

Lista pięknych plaż na Sardynii jest bardzo długa. Podczas tegorocznej podróżny dotarłyśmy do prawdziwego raju, który nazywa się Punta Molentis, którego fotografie przedstawiamy poniżej.
Zatoka, laguna, turkus wody, jedna knajpka pod liśćmi palmowymi, piaszczysta i czysta plaża. Bosko!

Trudno w życiu bardziej fantastyczne chwile, niż powroty o zachodzie słońca i pięknym ciepłym świetle po całodniowym wypoczynku i relaksie w tak czarującym miejscu.

Zwiedzając wyspę miałyśmy również okazję zatrzymać się w malowniczych portach. Ten w Arbatax wyjątkowo nam się spodobał. Sardyńskie lokalne piwo w toczeniu gór i ładnych łódek wprawiło nas w doskonały nastrój i sprawiło, że mogłyśmy dopisać kolejny punkt do listy "must see" na Sardynii.

W kolejnym wpisie podzielimy się z Wami fotografiami przeuroczym sardyńskim miasteczkiem - Villasimius. Każdy jej zakątek wywoływał nasz zachwyt.  Będąc na Sardynii musicie je koniecznie odwiedzić.

Miejsce: Sardynia
Więcej fotografii na naszych Instagramach: @kamilalibelula@monikalibelula

Jeżeli macie jakieś pytanie odnośnie wyjazdu piszcie w komentarzach.

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.