Orange Beach Dress


Upalnym latem mam słabość do ciepłych, promiennych i słonecznych kolorów. Odcienie żółtego, pomarańczy i rozgrzanych czerwieni stanowią dużą część mojej letniej garderoby. Wspaniale komponują się z kolorem lazuru morza oraz błękitu nieba. 
Na cudowny dzień na plaży do wszechotaczajacej mnie barwy niebieskiej wybrałam pomarańczową plażową sukienkę z uroczymi frędzelkami. To prawda, że nie ma piękniejszego zestawienia niż cudowna pomarańcz z przyjaznym śródziemnomorskim błękitem w tle?



Dress: HERE
Place: Punta Molentis Beach, Sardinia

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. Świetne fotki :o) a sukieneczka bardzo mi się podoba :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. So colorful outfit looking awesome.! by the way nice place.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń