Kratka


Moda na ubrania w paski trwa na dobre. Sieciówki dosłownie oblężone są biało - niebieskimi paskami aż do znudzenia. Dlatego ja wybrałam bluzkę w kratkę i modne w tym sezonie odkryte ramiona. Nie spodziewałam się, że jeszcze kiedyś założę jeansy z rozszerzanymi nogawkami o długości 3/4, ale przyznam, że ten krój bardzo mi przypasował i jest alternatywą dla klasycznych prostych nogawek. W połączeniu z górą z odsłoniętymi ramionami tworzą klimat w stylu boho. Dopełnieniem całej stylizacji są błękitne espadryle od renee.pl. Wejdźcie na ich stronę i zobaczcie ich bogatą letnia kolekcję. Można dostać zawrotu głowy. Do tego są pięknie zrobione i wygodne.
Mam nadzieję, że tegoroczne lato pozwoli nam cieszyć się lekkimi ubraniami, za którymi chyba wszyscy tęskniliśmy.


Monika: Blouse - Mango | Jeans - Mango | Bag - Chloe | Shoes - renee.pl

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze: