Keratynowe prostowanie włosów


Na keratynowe prostowanie włosów zdecydowałam się na samym początku maja. Minął dokładnie miesiąc od zabiegu, więc uznałam to za doskonały moment, aby podzielić się moimi spostrzeżeniami z Wami. 

Dla kogo jest keratynowe prostowanie włosów?
Keratynowe prostowanie włosów przeznaczone jest dla tych z nas, które codziennie zmagają się z puszącymi, przesuszonymi i trudnymi do ułożenia włosami. Zabieg można przeprowadzić również na włosach farbowanych, rozjaśnionych i zniszczonych innymi zabiegami chemicznymi.

Włosy przed zabiegiem

Czym są preparaty keratynowe?
Preparaty keratynowe używane podczas zabiegu, zawierają nie tylko keratynę, która regeneruje uszkodzone włosy, lecz także antyoksydanty, wyciągi z roślin i witaminy, które trwale nawilżają włosy oraz kwasy tłuszczowe, które tworzą niewidoczną barierę ochronną przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. 

Jak wygląda keratynowe prostowanie włosów?
Zabieg polega na "wprasowaniu" we włosy odpowiedniej ilości preparatu keratynowego za pomocą rozgrzanego do 230 stopni Celsjusza ceramicznego żelazka fryzjerskiego.  Pod wpływem ciepła łuski włosa otwierają się, w keratynowy budulec wnika w ich strukturę i dokładnie wypełnia wszelkie ubytki. Sam zabieg trzeba przyznać jest dość czasochłonny. Na mojej długości włosów wszystkie czynności trwały około 5 godzin. 

Produkty keratynowe

"Przed" i "Po" zabiegu

Efekty keratynowego prostowania włosów

Tuż po zabiegu włosy były niezwykle gładkie i proste, wręcz ulizane. Z puszących się włosów o ogromnej objętości zmieniły się w proste, przez to sprawiały wrażenie bardziej rzadkich. W moim przypadku zmieniła się też częstotliwość mycia włosów. Uprzednio 2 razy w tygodniu, po zabiegu prostowania włosów potrzeba mycia włosów wzrosła do codziennego, ewentualnie co drugi  dzień. Jednocześnie pasma włosów były błyszczące i wyglądały zdrowo, jak typowo nisko porowate włosy.
Nie wymagały i nie wymagają do dziś (miesiąc po zabiegu) suszenia ani modelowania. Wysychają same, proste jak druty od razu po zabiegu, obecnie z każdym dniem mniej idealnie proste i ten efekt podoba mi się najbardziej. Nie zagniatają się ani nie puszą. Nawet na deszczu, co wcześniej było nie do pomyślenia.

Gdzie wykonać zabieg keratynowego prostowania włosów?
Terapię prostowania włosów dokonać możecie w salonach fryzjerskich. Mnie przestraszyły w tym wypadku ceny, które wahały się od 500 do 1000 złotych w zależności od długości włosów. Keratynowego prostowania włosów możecie również same w domu. Produkty jednak są dość kosztowne a sam proces dług i skomplikowany na tyle, że opcję tą wykluczyłam ze względu na brak materiałów, chęci i cierpliwości. Skorzystałam z opcji wydaje mi się najlepszej, istniejącej na rynku, czyli profesjonalnej osoby, świadczącej prywatne usługi w domach. Ceny dużo korzystniejsze, a efekt dokładnie ten sam co w salonie. Z dziewczynami z Poznania bądź okolic chętnie podzielę się kontaktem, który sam został mi polecony i z miłą chęcią polecam go dalej.
Beata Wysocka, telefon: 530 940 090. Zadzwońcie a na hasło "Libelula"przygotowałyśmy dla Was z Beatą zniżki do końca sierpnia na cały zabieg.


Dajcie znać, czy któraś z Was również poddawała się zabiegowi i jakie są Wasze spostrzeżenia. A dla tych, co jeszcze zabiegu nie dokonywały i mają pytana, chętnie odpowiem pod postem.
Buziaki!

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Śliczne masz włosy :)
    Ja się kiedyś nad tym bardzo zastanawiałam jak miałam jeszcze włosy prawie po pas ale stwierdziłam że i tak są zbyt liche więc je ścięłam :)
    Teraz mam zamiar już zapuszczać więc zapewne jak podrosną to się skuszę na keratynę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim świetnie dobrany kolor. A keratyna to dobre rozwiązanie do włosów puszących się. Od czasu mojego zabiegu minęły już 4 miesiące a nadal są proste i gładkie. Największy plus to chyba przestały wymagać jakiejkolwiek uwagi. Ja od 4 miesięcy nie używam ani prostownicy ani suszarki. Jedynie co mi jest potrzebne to szampon do nich.

    Pozdrawiam, Ewelina B.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tylko jako fryzjerka moge jeszcze podpowiedziec zeby nie uzywac mocnych rozjasniaczy i wtedy nawet z dobra odzywka bez keratyny sie obejdzie.
    Wioletta Bliska

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER SUPER SUPER you are a great model:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń