Light Green Winter Jacket


Przyznaję, że zima to zdecydowanie nie moja pora roku. Już od jakiegoś czasu odliczam do wiosny i słonecznych pełnych kolorów w przyrodzie dni. Do tego momentu prezentuję stylizację w niezupełnie zimowych, ale za to w moich ulubionych barwach. Jak Wam się podoba ta parka w kolorze jasnozielonym jako propozycja na zimę? Zima nie musi być pozbawiona kolorów!
Trzymajcie się ciepło i nie za szaro!


Kamila: Sweater - Rosegal | Coat - HERE | Jeans - H&M | Boots - zalando.pl | Bag - Vintage

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny jest kolor tej kurteczki, taki oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te Twoje kolory....jeszcze nie ma wiosny a już ją czuję od Ciebie!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kurtka :) Ten kolor całkowicie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń


  4. Wow, I’m just really happy that I fint your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back.
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetną masz energię. zima porobiona na szaro to najgorsza zima :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wow Kobieto! Wyglądasz bosko! Stylizacja na wielki plus, bardzo mi się podoba :**
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. radośnie i czuć już od Ciebie wiosenna energię, na którą i ja tak bardzo czekam!!!
    Julia

    OdpowiedzUsuń