Welurowa Sukienka


Święta już za tydzień Kochani, a ja tuż przed nimi chciałam Wam pokazać moją najnowszą zdobycz i must have w szafie tj. welurową sukienkę. Świetnie nadaje się na zimniejszą część roku. Będziemy wyglądać w niej dobrze zarówno w pracy, podczas rodzinnych spotkań, jak i wieczorowych wyjść. Dodatkowo wykonana jest z najmodniejszego w tym sezonie materiału. Aż trudno uwierzyć, że mogłam jej wcześniej nie mieć.


Na lunch z przyjaciółką dobrałam do niej zestaw w neutralnej kolorystyce. Połączyłam ją z ulubionymi karmelowymi kozakami za kolano oraz wełnianą kurtką, którą zamówiłam w sklepie Vipme.com. Przejrzyjcie koniecznie ich ofertę, gdyż rzeczy są bardzo oryginalne, dodatkowo świetnej jakości. To na pewno nie moje ostatnie zakupy online w Vipme. A ja dla Was wszystkich mam $5 zniżki na zamówienia powyżej 50$ na kod: Kamila452. Udanych zakupów!


Kamila: Dress - Libelula Shop | Jacket -  Vipme.com | Boots - Renee | Bag - Verostilo | Tights - Veera | Pompon - Libelula Shop | Watch - Daniel Wellington

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. You look great. So very lovely and you have the prettiest smile and eyes I've seen.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona sukienką! uwielbiam ten materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i piękna kobieta.
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń