Hersonissos


Cudowne są wyjazdy wraz z pojawiającym się u nas ochłodzeniem i zmianą garderoby z letniej na jesienną. Chyba nie byłam na to do końca gotowa, więc w tym roku pomyślałam: "zaraz, zaraz przecież gdzieś zawsze jest lato!" i pojawiłam się tutaj...we wschodniej części Krety w portowym miasteczku Hersonissos. Dzielę się z Wami kilkoma fotografiami z tego pięknego i ciepłego miejsca i doskonale wiem, że nie będzie to moja jedyna ucieczka tej jesieni. Natura podróżnika nie pozwala na pogodzenie się ze spędzeniem szarej i deszczowej jesieni w jednym miejscu. Kolorowa parasolka, pomarańczowe liście, ciepłe herbatki pod wełnianym kocykiem nie zawsze pomagają. Czasami po prostu trzeba udać się w podróż...  

Po więcej zdjęć, z tej jak i innej podróży, zaglądajcie na mój Instagram: @kamilalibelula. Życie jest za krótkie na smutne i przygnębiające dni. Zaglądajcie po codzienne pełne kolorów inspiracje! Ja już myślę o kolejnej podróży...miejsce jeszcze nie znane. 


Place: Hersonissos, Crete
Kamila: Dress- Lovelywholesale

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz