Stripes Spring


Już prawie maj! Na ulicach miasta coraz więcej kolorów i uśmiechów. W prezentowanej stylizacji postawiłam na paski po raz kolejny, tym razem na spódniczce. Połączyłam ją z  topem w soczyście czerwonym kolorze i kontrastującą kurtką. Wiosna zobowiązuje to uśmiechu i soczystych barw.
Dwie najpiękniejsze pory roku w toku, zatem zaglądajcie do nas jak najczęściej! Obiecuję, że nie będzie nudno!


Monika: Top - TK Maxx | Skirt - Pull&Bear | Jacket - Only | Bag - TK Maxx | Heels - Gianmarco

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam wiosnę, jednak lato dla mnie jest męczące przez te upały :) Jak na razie delektuję się wiosną :)
    Wyglądasz zjawiskowo :) świetne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory! spódnica mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna propozycja na modny wiosenny look.
    pozwolisz, że ukradnę Ci jedno fotkę na moje podsumowanie kwietniowych stylizacji, nie może tej zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń