Zainspiruj się - Kuchnia


Przedstawiam Wam Kochani moje kulinarne Królestwo, czyli Kuchnię. Surowy industrialny styl został przełamany tu dodatkami w klimacie vintage oraz lekkimi pastelami. Moim ulubionym stylem jest eklektyzm, stąd też inspiracje shabby chic, subtelne nutki prowansalskie, a to wszystko na charakterystycznej bazie industrialnej. 
W dużej mierze urządzając kuchnie postawiłam na dodatki. Stąd też duża liczba zdjęć w ramkach i ozdobnych pojemników na wiszących na ścianach półkach. Znaczącą rolę odgrywają również moje pamiątki z podróży, które stanowią dla mnie sentymentalną wartość
Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii. Dajcie znać jak Wam się podoba moja kuchnia. 
Monika



libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Piekna, orginalna, taka kobieca..i ta lawenda I love Provence:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm dosc malo zdjec, w zasadzie zdjecia dodatkow dominuja a ja bym miala ochote zobaczyc na cala kuchnie - via rybie oko czy gopro np mozna - fajna ta lawa przy stole i chlebak ale nadal za malo zdjec zeby moc wyrazic opinie... dodalabys?

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kuchnia!!!! Aż by się chciało tam posiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kuchnia!!!! Aż by się chciało tam posiedzieć!

    OdpowiedzUsuń