Fuzzy Pink Fur



Na ten mroźny i słoneczny listopadowy dzień wybrałam puszyste różowe futerko. Zmęczona szarym i deszczowym okresem, postanowiłam zakupić kilka rzeczy w mojej ulubionej gamie kolorystycznej. Różową kurtkę zestawiłam z bluzką, spodniami i torebką w kolorze granatowym. Bardzo lubię to połączenie kolorów. I zdecydowanie bardziej od tych ponurych i deszczowych dni, wolę te mroźniejsze, ale słoneczne, jak na poniższych zdjęciach.
Dajcie znać jak Wam się podoba...my na końcówkę listopada wybrałyśmy nieco bardziej sprzyjające miejsce...Barcelonę!


Kamila: Fur - Shein | Pants - Zara | T-Shrt - H&M | Scarf - TK Maxx | Boots - CCC 

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. jestem zachwycona tym futerkiem ! ma cudowny, dziewczęcy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak anioł �� cudownie i delikatnie...
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń