Pink Midi Skirt


Do rozkloszowanych spódniczek midi dość długo nie mogłam się przekonać...
Owszem, od zawsze mi się podobały, ale na kimś. Dosyć długo zwlekałam z zakupem rozkloszowanej spódniczki w wersji za kolano. Pewnego dnia zakupiłam ją pod wpływem impulsu przez internet i przyznaję, że była to dobra decyzja. Długość midi dodaje niezwykłej klasy, elegancji oraz subtelności. Jest w nich jakiś czar.
Tworząc stylizację z rozkloszowaną spódnicą w wersji midi trzeba być jednak niezwykle ostrożnym. Pamiętajcie, że długość ta optycznie skraca sylwetkę, więc lepiej zakładać do niej szpilki. Jeżeli posiadacie masywne uda bądź biodra, spódnica ta świetnie to ukryje.
Dajcie znać czy podoba Wam się prezentowana stylizacja, czy może powinnam schować spódnicę midi głęboko w szafie? I czy Wy macie spódnice tego fasonu w swoich szafach?


Kamila: Shirt - Sinsay | Skirt - Fashionata.pl | Bag - Mohito | Heels - Conhpol | Sunnies - Mohito

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten zestaw, kobiecy i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w kolorach stylizacji. Jesteś szczupła, więc możesz śmiało nosić taki fason.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędnie mi się podoba ta krata do tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your look, this skirt is divine.

    http://mimodaapropos.blogspot.mx/2015/07/playsuit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń