Mint Maxi Dress


Sukienki to najwspanialsze ubrania na świecie. Nie potrzebują żadnego towarzystwa. Tym razem postawiłam na sukienkę maxi, której długość sprawdzi się na wiele okazji, a my poczujemy się w niej stylowo i komfortowo.

Sukienki Maxi są idealnym rozwiązaniem na letnie upały. Są przewiewne i wygodne. Możemy je nosić z sandałkami lub espadrylami. Ja wybrałam model w jednym z ulubionych kolorów lata - mięcie. Luz, nonszalancja i 100% kobiecości - taki efekt daje nam sukienka maxi.
Pamiętacie naszą sesję w nich ponad 2 lata temu - TUTAJ. Do dziś to jedna z naszych ulubionych letnich stylizacji!


Kamila: Dress - Shein | Bag - New Look

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. Piękna sukienka! idealna na lato. :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na nowy post.
    http://collectionofhours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! :)

      dawno mnie u Ciebie nie było, więc już zaglądam ;)

      Usuń
  2. cudowna sukienka - jej kolor, krój i długość baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kolor i krój cudowny, długość maksi nie jest u mnie często spotykana, ale tym bardziej staje się przez to wyjątkowa i nietuzinkowa.

      Usuń
  3. Zgadzam się z tym w stu procentach, że sukienki to najlepsze ubrania na świecie! Wystarczy wejść na mojego bloga, gdzie kilka ostatnich stylizacji to właśnie zestawy z sukienkami (oprócz najnowszego, dzisiejszego).
    Ta maxi jest po prostu piękna! Można ją rzeczywiście założyć na kilka okazji. Zarówno na plażę, na spacer po mieście, zakupy czy nawet na wesele! Wszystko zależy bowiem od dodatków.
    Poza tym masz cudną fryzurę! Miejsce na zdjęcia też fajnie wybrane, bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, już mam prośbę od koleżanki czy nie pożyczę jej na przyjęcie weselna. Sprawdzi się na nim na pewno w 100%. Jest wieleookazyjna.
      Dziękuję za opinię i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. wyglądasz zjawiskowo, a ta sukienka jest genialna!
    JB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Przepiękna ta sukienka, plisy są takie urocze :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak...mnie też te plisy zauroczyły najbardziej :)

      Usuń
  6. Fryzura, kolor szminki, piękna miętowa sukienka....całokształt powala!!! Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło ze się podoba.
      Dzięki! :)

      Usuń
  7. super! Zmieniłas kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń