BeGLOSSY by Hebe | Maj 2015


Znacie pudełka BeGLOSSY? Subskrybujecie je? A może zamawiacie tylko pojedyncze egzemplarze? My przyznajemy się, że to nasza pierwsza sztuka - eksperymentalna. I powiemy szczerze, że to bardzo fajna i wciągająca przyjemność.

Majowe pudełko kolejnej edycji BeGLOSSY stworzone zostało we współpracy z drogerią Hebe. Należymy do kobiet - estetek, które zwracają uwagę na szczegóły i już od pierwszego wejrzenie polubiłyśmy sposób, w jaki pudełeczko zostało do nas przesłane. Piękna fuksja z fioletem wyostrzyły naszą chęć na zawartość, która zawsze jest niespodzianką dla osób zamawiających pudełka. Ach... jak miło jest dostawać co miesiąc piękny kartonik pełny niespodzianek kosmetycznych...czy istnieje jakaś kobieta, która o tym nie marzy?


W środku znalazłyśmy produkty do pielęgnacji ciała i włosów oraz pomadkę, która została wybrana losowo z kilku wakacyjnych kolorów. Znalazło się w nim aż 6 produktów, w tym 3 pełnowymiarowe. A teraz czas na zawartość majowego BeGLOSSY:

1. PHYTOKERATINE Maska do włosów - ultra-regenerująca maska z roślinną keratyną, przeznaczona do włosów osłabionych i uszkodzonych. Zawiera także intensywnie nawilżający kwas hialuronowy oraz regenerujące i wygładzające ceramidy. Idealna do włosów suchych i z tendencją do puszenia.
Cena: 106,99 PLN/200 ml (w pudełku 50 ml)

2. SheFoot - Serum ultra-regeneracyjne do stóp - intensywnie regeneruje i działa silnie nawilżająco i natłuszczająco. Przed latem i w czasie jego trwania na pewno warto jest lepiej zadbać o nasze stopy.
Cena: 21,99 PLN/ 50 ml (pełnowymiarowy produkt)

3. GOSH - odzywcza pomadka do ust - pozostawia gładkie, jedwabiste i niesamowicie połyskujące usta. Dzięki dużej koncentracji pigmentów pomadka nadaje intensywny i długotrwały kolor. 
To nasza pierwsza pomadka do ust tej firmy. Kolor nie do końca trafiony dla żadnej z nas, ale lubimy eksperymentować i na pewno wykorzystamy ją do którejś z blogowych sesji. Koniecznie dajcie nam później znać, jak Wam się podoba ten kolor. Trafiłyśmy na nr 82 Exotic, która jest intensywną czerwienią wpadającą w pomarańcz. Wydaje nam się, że będzie pasowała do letniego makijażu ze złotym odcieniu opalonej skóry.
Cena: 31,99 PLN (produkt pełnowymiarowy)
4. PROSALON Maska do wlosów z olejkiem arganowym - Ma właściwości regenerujące, nawilżające i odżywcze. Chroni włosy przed efektem starzenia się oraz nadaje niepowtarzalną gładkość i połysk.
Jesteśmy zdania, że produktów do włosów nigdy dość, a te z olejkami uwielbiamy najbardziej. 
Cena: 28,99 PLN/ 1000 g (w pudełku 50 g)

5. PUREDERM - Plastry na zniszczone pięty - Plastry nasączone są olejkiem jojoba, olejkiem eukaliptusowym i olejekiem z drzewa herbacianego - stanowią intensywną ziołową terapię odżywczą, która nawilża i zmiękcza twardy naskórek. Tworzy warstwę ochronna przed codziennymi uszkodzeniami. 
To już drugi produkt do pielęgnacji stóp w pudełku, zatem uznajemy ten moment jako idealny na domowe spa, które doprowadzi nasze stopy do idealnego stanu przed latem.
Cena: 19,99 PLN/4 sztuki (produkt pełnowymiarowy)


6. BANDI Krem z kwasem migdalowym i polihydroksykwasami - nawilżający krem o działaniu złuszczająco - biostymulującym. Preparat usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczące skórki. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu i elastyny. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne.
Preparat omyłkowo ominął nasze pudełko, ale zostanie on nam dosłany lata dzień. Nie możemy się już doczekać, aby przetestować ten produkt. Podzielimy się z Wami później opinią.
Cena: 69,00 PLN/50 ml ( w pudełku 30 ml)
Dodatkowo w pudełku znalazły się kolczyki firmy CAT&CAT, które możecie zakupić w galerii Hebe. Nie zostaną one przez nas wykorzystane, ale na pewno kogoś nimi obdarujemy.
Cena: 9,90 PLN 


Wszystkie produkty dostępne są w ofercie drogerii Hebe. Żadnego z nich nigdy nie miałyśmy, a idea pudełek ma właśnie na celu poznawanie i testowanie nowości kosmetycznych. Powiemy Wam szczerze, że to bardzo wciągające i już nie możemy się doczekać kolejnego pudełeczka z kosmetykami.
Koniecznie zapoznajcie się z ofertą firmy BeGLOSSY: TUTAJ. My jesteśmy bardzo na tak i już nie możemy doczekać się kolejnych edycji. Macie ochotę na takie przeglądy i recenzje kosmetyczne na naszym blogu?

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Ja zamawiałam już kiedyś pudełko, ale nie było takie fajne jak to. świetne produkty...chyba kolejne też sobie zamówię.
    Pozdrawiam dziewczyny, Ewelina J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje ulubione typy produktów kosmetycznych. Jednym bardziej podpasuje to wydanie, drugim inne :)
      Najlepiej wykupić dłuższy abonament pudełek, wtedy na pewno poprzez różnorodność produktów trafimy wiele odpowiednich dla siebie.
      Pozdrawiamy,
      K. i M.

      Usuń
  2. Ja czasem zamawiam pudełka jednorazowo, ale mam ochotę się skusić na jakiś pakiet, np. na 6 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak...6 lub 12 miesięcy to najlepsza opcja :) Też o tym myślimy!

      Usuń
  3. fajny pomysł z takimi pudełkami, jednak 2 produkty na 6 do stóp to stanowczo za dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście trochę sporo ale na pewno zostaną wykorzystane, a stopy będą bardzo zadowolone ;)

      Usuń
  4. To pudełko średnio mi się spodobało. Do stóp dopiero był krem Compeed, którego jeszcze nie zdążyłam wykorzystać, więc nowy podarowałam mamie.Maseczki do włosów zawsze się zużyje. Szminka 82 Exotic akurat też nie dla mnie :/
    To moje trzecie pudełko.
    Wcześniejszymi byłam zachwycona, ale nie ma co narzekać, bo dzięki idei boxów poznałam wiele bardzo fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekamy na czerwcowe, zobaczymy co w nim się będzie kryło. To nasz pierwszy box, zatem nie mamy porównania. Czekamy na kolejne edycje :D
      Szminka 82 Exotic prawdę mówiąc nie budzi zachwytów, samemu byśmy jej nie kupiły, a tym sposobem możemy poeksperymentować z kolorami :)
      Pozdrawiamy,
      Kamila i Monika

      Usuń
  5. aż się sama sobie dziwię, że tego nie znałam. Fajna sprawa. Zaryzykuję i zamówię czerwcowe pudełko. Wiadomo co w nim będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też dopiero, co zapoznałyśmy się z ofertą BeGOSSY ;)
      Co będzie w pudełku tego nie wie nikt, poczekamy wspólnie.

      Usuń