Puszki i Tabliczki w Stylu Vintage - Retro Zone


Lubicie dodatki w stylu retro we wnętrzach? My uwielbiamy!
Jakiś czas temu w końcu trafiłyśmy na miejsce, w którym możemy kupić nasze ulubione puszki i tabliczki w stylu vintage.
Świetnie zdobią nasze wnętrza i oprócz genialnego wyglądu są też bardzo funkcjonalne. Puszki są dobrym miejscem na przechowywanie płatków śniadaniowych, proszku do prania, tabletek do zmywania naczyń, herbaty, paragonów, wosków zapachowych, widokówek, kosmetyków i całą masę innych rzeczy. W pełni wpisują się w nasz styl i uważamy, że są idealnym pomysłem na prezent. 
Czy tabliczka z napisem "A clean house is a sign of wasted life" nie jest idealnym pomysłem na prezent dla "perfekcyjnej Pani domu", u której nie zawsze króluje porządek? My znalazłyśmy dla niej miejsce. Dumnie wisi w kuchni i przypomina, że nie wszystko musi być idealnie posprzątane, a perfekcja jest zdecydowanie przereklamowana. Prawda dziewczyny?
A Wy jakie puszki bądź tabliczki wybrałybyście z oferty? -> TUTAJ


Akcesoria pochodzą ze sklepu retrozone.pl.


libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. chcę je!!! :) Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne :) uwielbiam taki klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest bajer...ja kupowałam te tabliczki w UK :) super są.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie rzeczy ! ale jeszcze nie mam gdzie ich kłaść hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi natomiast spodobały się pastelowe naczynia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Waszego boga, ale zdecydowanie za rzadko się coś na nim dzieje :(
    Poproszę więcej!!!
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dodatku do domu są super ! Nadają mu duszy i uroku :) Również uwielbiamy takie detale w swoich mieszkaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne filiżanki w grochy zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń