Lilac Dress


Z czym kojarzy Wam się wiosna? Mi przede wszystkim z kolorami. Wiosna to dla mnie cudowne odcienie budzących się do życia kwiatów. Uwielbiam kolory tulipanów, hiacyntów, magnolii, bzów, kwitnących drzewek owocowych! Właśnie o tej porze roku najchętniej przenoszę te barwy na ubiór.

Kolor liliowy dotychczas lubiłam tylko na pięknie pachnącym kwiecie bzu bądź innych wiosennych kwiatach. Przyznaję, że w tym sezonie polubiłam go także na sobie. Jest dobrą alternatywą dla pudrowego różu. Jest romantycznym i lekkim kolorem i ma w sobie nutę tajemniczości. Liliowy fiolet jest bardzo uniwersalną barwą i pasuje wielu z nas. Bardzo lubię go na zimowym typie kolorystycznym i to podtypie raczej o urodzie Królewny Śnieżki - z jasną porcelanową cerą i ciemnymi włosami. Świetnie zaprezentują się też w nim panie o wiosennym i letnim typie kolorystycznym. Unikać tego koloru przy twarzy powinny unikać tylko panie z rudymi odcieniami włosów, bo mogą wyglądać przy nim niezdrowo.
Dajcie znać, czy podoba Wam się taka rozbielona wersja fioletu, czy wolicie jego ciemniejszą wersję? Macie już  jakieś rzeczy w tym kolorze?

Jeżeli zastanawiacie się jaki odcień fioletowego pasuje do Was najbardziej, odsyłam Was do artykułu - KLIK

lilac dress kolor liliowy wiosna sukienka koronka kolory blog blogerka
lilac dress kolor liliowy wiosna sukienka koronka kolory blog blogerka
lilac dress kolor liliowy wiosna sukienka koronka kolory blog blogerka

Kamila: Dress - Style Moi | Bag - Primark | Heels - Gianmarco | Watch - Daniel Wellington

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. no proszę...i właśnie się dowiedziałam dlaczego tak koszmarnie wyglądam przy tych wszystkich jasnych fioletach. Przez moje rude kosmyki i ciepłą cerę. Jedyny odcień w którym dobrze wyglądam jest śliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna sukienka :)
    kolor jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja coś czuję, że przy takiej urodzie w każdym odcieniu fioletu wyglądałabyś wspaniale choć faktycznie ciemniejsze odcienie mogłyby ją lekko przytłumić. M.J.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor sukienki i jeszcze te koronki które uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki odcień fioletu , super wyglądasz w tej sukience :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your dres is divine. Greetings beauty.

    http://mimodaapropos.blogspot.mx/2015/04/floral-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sukienka, jej kolor i ta koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie fioletu, ale na Tobie wyglada nadzwyczajnie. Az sama nabrałam na niego ochotę! ;-0

    OdpowiedzUsuń