Golden Heels


Co powiecie o dodatkach w odcieniach złota? Lubię złotą biżuterię, złoty odcień włosów, rozświetlające złote makijaże i inne ciepłe, przypominające słoneczny kolor promieni słonecznych elementy. Tym razem postawiłam na złote szpilki!

Buty w tym kolorze prezentują się bardzo oryginalne. Przyznaję, że od dawna szukałam tego typu dodatku, gdyż dodają stylizacji niezwykłego blasku. Naprawdę niewiele potrzeba, żeby wyglądać niezwykle. Prosty, minimalistyczny jeansowy zestaw z duecie z tą parą szpilek i możecie być pewne, że poczujecie się cudownie, szykownie i bardzo kobieco.
Co powiecie o złotym kolorze w dodatkach? Lubicie go?


Monika: Jumpsuit - Vero Moda | Bag - TK Maxx | Heels - Conhpol Woman | Bracelet - Sotho

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. wspaniale i te zlote szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja uwage w tej stylizacji bardziej przyciągają buty i ta torebka! ;)Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. twoja twarz się wydaje nawet złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie minimalistyczne stylizacje, w których detale odgrywają główną rolę. Torebka i buty, co prawda nie w mojej kolorystyce, ale do Ciebie dobrana idealnie.
    Pozdrawiam, Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałaś kiedyś wykorzystywać rzeczy vintage w swoich stylizacjach? Bardzo podoba mi się twój styl, ja na swoim blogu komponuje ubrania z lat 60 i 70 i zestawiam je z nowymi, efekt możesz zobaczyć na http://six-vintage-chicks.blogspot.com/
    Zachęcam do odwiedzenia i zostawienia komentarza

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne stylizacje, do niektórych pasowałaby moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak oceniasz jakość szpilek? zakochałam się w jednym z modelu, ale nie wiem czy warto...M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo miękkie, wygodne i stabilne. Bardzo polecam:)

      Usuń
  8. Złoto to piękny kolor, szczególnie na lato <3 złote dodatki, oczywiście w umiarze dodadzą szyku i uroku do każdej stylizacji :) Zdecydowanie LUBIMY !

    OdpowiedzUsuń