Suede Moto Jacket and Perfect Jeans

lila lawendowy wiosna karmel toffi

Jeansy, lawendowy t-shirt, zamszowa motocyklowa kurtka i szpilki to proste elementy, ale mogą tworzyć intrygujący efekt.
Przyznaję, że uwielbiam takie looki, powracające do lat 70-tych.
Zamsz to zdecydowanie modny materiał w tym sezonie. Myślę, że kurtka tego typu stanowi ciekawą alternatywą dla tradycyjnych, skórzanych ramonesek. O idealnej parze jeansów marzy każda z nas. Ja w końcu znalazłam swoją perfekcyjnie skrojoną parę. Od dawna szukałam dopasowanych, ale nie pogrubiających,  lekko przetartych, ale też nie za bardzo dziurawych jeansów w granacie. Dzisiejszy zestaw idealnie odzwierciedla mój styl - jest casualowo, prosto i w neutralnej kolorystyce. Ciekawa jestem Waszej opinii!

lila lawendowy wiosna karmel toffi
lila lawendowy wiosna karmel toffi
lila lawendowy wiosna karmel toffi
lila lawendowy wiosna karmel toffi

Ta wiosna rozpoczęła się wspaniale! Dużo słońca, mnóstwo planów i jeszcze więcej przyjemności przed nami. Do głównych z nich należą podróże i dzięki blogowi szykujemy się na kolejną"służbową" podróż do wymarzonego od dawna...Paryża! To fantastyczna wiadomość rozpoczynająca nową porę roku! Byliście już z nami w Rzymie i Neapolu, przyszła pora na francuską stolicę. I niech ktoś nam teraz powie, że prowadzenie bloga nie jest najprzyjemniejszym zajęciem na świecie...

Kamila: Jacket - Style moi | Jeans - Monashe | T-shirt - H&M | Heels - Gianmarco | Bag - Primark | Watch - Daniel Wellington | Necklace and Bracelet - Sotho

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. przesliczny look, też się czaję na kilka zamszowych elementów, ale ta kurtka wygląda wspaniale.
    Jaki masz rozmiar tej kurtki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) Rozmiar S, choć M myślę, że byłaby lepsza, bo luźniejsza

      Usuń
  2. W Twoim przypadku naprawdę mniej znaczy więcej. Przepięknie wyglądasz :))))))))))
    Zdradzisz ile masz wzrostu?
    Ewa K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zestaw rzeczywiście bardzo prosty, ale czasami tylko tyle potrzeba, żeby dobrze wyglądać.
      165 cm ;)

      Usuń
  3. Świetnie! A kurtka jest idealna sama jestem na kupnie zamszowej <3

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze przyznaje że nienawidziłam brązowego koloru. Był ostatni na liście istniejących kolorów, a teraz założyłabym w nim wszystko. Jak wszystko z biegiem lat się zmienia. Piękna ta Twoja zamszowa kurtka i ten odcień brązu <3 A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorem brązowym, też dosyć różnie to u mnie wyglądało. Ale ma wiele cudownych odcieni, do których zawsze chętnie powracam. Dla mnie ten kolor jest przede wszystkim szlachetny :)

      Usuń
  5. Zazdroszcze kurtki ! Szukam takiej zamszowej z kożuszkiem,ale nie moge trafić na żadną, któ by mi spasowała, a Twoja jest super :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice jacket and watch :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super z tym Paryżem. Kiedy lecicie??? u mnie też....na razie w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny zazdroszczę Paryża. Podobno wiosną wygląda najpiękniej. Ja moją podróż planuję tam dopiero we wrześniu, ale na pewno z zaciekawieniem będę śledzić Wasz pobyt.
    Buziaki, Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie! Na pewno przygotujemy sporo wpisów z ciekawymi informacjami na temat miasta do tego czasu :)

      Usuń
  9. świetny zestaw , cudowna kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam u Ciebie tą samą :) good choice! ;)

      Usuń
  10. You look so pretty dear! Love your jacket! ♡

    Isa M., Tic Tac Living

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna całość, kurtka jest piękna, super wygląda z tym kolorem jeansu. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam połączenie tego odcienia brązu z ciemniejszym odcieniem jeansu.

      Usuń
  12. Doskonała kurteczka! Uwielbiam ten kolor a to futerko - a'la góralskie, cudo! Jedyne co razi po oczach to rajstopki na ostatnim zdjęciu - ja sama nienawidzę rajstop do takich butów, jeśli są do spodni, wiadomo,że do sukienki czasem należy. Ale to tylko moja subiektywna opinia, sama w sobie jesteś piękna i wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że też raziło mnie, ale w najzimniejszych miesiącach w roku zakładam je jednak pod szpilkę.
      Cieszę się, że wiosna już trwa i temperatura zaczęła pozwalać na ich nienoszenie. Pozdrawiam :)

      Usuń