Multicolor Floral Loose Pants


Wiosenna garderoba krok po kroku zapełnia się nowościami. Wielokolorowe spodnie z kwiatowym printem to jej najnowszy element. Te, lekkie i w bardzo oryginalnym połączeniu kolorów są dla mnie idealnym wyborem na sezon wiosenno - letni.
Uwielbiam je w zestawieniu z jednokolorową koszulą i szpilkami w odcieniu nude. Dajcie znać, jakie trendy Wy wprowadzacie do swojej szafy na te dwie najpiękniejsze pory roku i co myślicie o tego typu luźnych spodniach w kwieciste wzory. Ja jestem na TAK!


Monika: Pants - Monashe | Shirt - Sheinside | Heels - Gianmarco | Bag - Vintage | Watch - Fossil 

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Piękne te spodnie, szkoda, że mam zbyt masywne uda na takie stylizacje :( Może polecisz jakiś print + kolor, który zbyt mocno nie uwypukli niedoskonałości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Proponuje Tobie tak modne w tym sezonie cienkie paski, pionowe .Osobiscie zawsze lubilam paski a pionowe linie na spodniach w kontrastowych kolorach na pewno sie sprawdza :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pomysł :) !

      Usuń
  2. Świetny i w ogole nie nudny zestaw. Moze troche bardziej na lato, niz wiosne, ale zdecydowanie Tobie pasujący. Ja niestety nie mam figury na tego typu spodnie.
    Pozdrawiam,
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja.
    Apropo blogowej afery uważam, że u Was widać wielką pasję i zacięcie w tym co robicie. Efekty są świetne :)
    Jedyne czego mi brakuje to większej ilości tekstu. Czasami zdarza Wam się coś więcej napisać, ale czasami zdawkowe kilka zdań :( Piękna buzia i ładne ciuchy to nie wszystko. Ale to tylko taka moja mała rada, jako stałej czytelniczki. Obrazkami nie usatysfakcjonujecie obserwatorów.
    Pozdrawiam,
    Ewa K.

    OdpowiedzUsuń