Baby Blue Sweater and Perfect Heels


Pastelowy chłodny błękit, zwany też baby blue to jeden z moich kolorystycznych faworytów. Jest świeży, delikatny, lekki i ma w sobie dużo uroku. Jeszcze niedawno pokazywałam Wam stylizację z kurtką w prawie identycznym odcieniu - TUTAJ.  Tym razem musiałam pokazać Wam moją nowość w szafie - przepiękny sweter w odcieniu baby blue.

Tak jak poprzednio wspominałam kolor ten najlepiej będzie wyglądał na typach chłodnych (jakim jesteś typem kolorystycznym sprawdzisz - TUTAJ). Nie oznacza to wcale, że musisz unikać go będąc typem ciepłym. Postaraj się tylko, aby nie znajdował się on zbyt blisko twarzy. Cudowny baby blue możesz nosić w dodatkach, na spódniczkach, spodniach, czy obuwiu. Świetnie łączy się z innymi chłodnymi barwami. Dobrałam spodnie w świeżej bieli i nowe szpilki z szarej lakierowanej skóry. Przyznaję, że klasyczny model szpilki to mój ulubiony typ obuwia. Kolekcja kolorystyczna powoli się powiększa. Dbam jednak przede wszystkim o to, aby były one wygodne i odrzucam wszystkie sztuczne tworzywa. "Kupuj mniej, wybieraj lepiej" to według mnie złota zasada!
Zapraszam Was do śledzenia naszego Fanpaga. Starujemy zaraz z konkursem, w którym wygrać będziecie mogli klasyczną parę ręcznie wykonanych skórzanych szpilek polskiej marki Shoeproject.
Dajcie znać, jak Wam się podoba zestaw ze swetrem baby blue i moją idealną parą szpilek!


Kamila: Sweater - Sheinside | Jeans - Cubus | Bag - Verostilo | Heels - Shoeproject | Watch - Daniel Wellington

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka, dobrze współgra z Twoją urodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! dobrze się czuję w delikatnych i raczej stonowanych kolorach :)

      Usuń
  2. Stunning outfit girl! ♡
    Love your sweater! ;)

    Isa M., Tic Tac Living

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja fatalnie wyglądam w tym kolorze. Ale i tak go uwielbiam. Sweterek w tym kolorze przełamuje najczęściej karmelowym szalem i złotą biżuterią i już robi się korzystniej. EwKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie musisz być ciepłym typem kolorystycznym! Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sweter ładny, ale te szpile <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szpilki na razie obok Calvina Klein drugie na liście moich najwygodniejszych obcasów :)

      Usuń
  5. A jak oceniasz jakosc swetra? Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć część zamawiamy rzeczy z Sheinside i ten sweter trzeba przyznać jak na razie najmilej zaskoczył. Wydaje się solidny i dobry jakościowo. Do tego mięciutki i ciepły. Na razie nie prałam go, ale płukałam w płynie do płukania i nic się nie działo.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Brakowało mi czegoś takiego w szafie. Jest świetny! :)

      Usuń
  7. cudny kolor sweterka *_*

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne szpilki,fason i kolor swetra w moim guście:) trzeba spróbować szczęścia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! jeżeli ktoś lubi lekko oversizowe swetry to ten jest idealny :) No i kolor od którego nie można oderwać oczu <3

      Usuń
  9. zawsze z zazdrością patrzę na takie stylizacje. Sweter wygląda na miły w dotyku i ciepły, a ja bym w nim wyglądała jak w worku.
    Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez swój oversizowy krój może poszerzać sylwetkę...jednak kolor i właśnie jego przytulna faktura sprawiają, że przymykam oko na kilka kg w górę :P

      Usuń
  10. zakochałam się w tym swetrze!

    OdpowiedzUsuń