Light Jeans Jumpsuit


Jeżeli szukalibyście bloga z największą ilością inspiracji z kombinezonami, z pewnością mogłybyśmy konkurować o jedno z czołowych miejsc w kraju. Lubimy je nosić wiosną, latem, jesienią, a nawet zimą. Kolekcja nadal się powiększa, a modele w szafie różną się krojami, materiałami i przeznaczeniem. Oprócz tych wieczorowych, coraz więcej pojawia się tych casualowych, które wykorzystujemy na co dzień.

Jeansowy kombinezon w jasnym kolorze niebieskiego należy do nowości w mojej szafie. Tak bardzo spodobał mi się ten sam model w ciemnym jeansie u Moniki, że musiałam zamówić taki sam dla siebie (zobaczcie sami - KLIK ). Jest wykonany z naturalnej bawełny i dostępny w wersji jaśniejszego i ciemniejszego jeansu. Wygoda, dobra jakość w parze z genialnym wyglądem to gwarancja świetnego zakupu. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła spacerować w nim bez płaszcza!


Kamila: Jumpsuit - Fashionata | Coat - Sheinside | Heels - Gianmarco | Bag - Artur Szenfeld Leather Bags

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. promieniejesz a kombinezon cudowny! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz :-) stylizacja jak najbardziej udana, no i ten kombinezon... boski :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zaciekawił mnie płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiłam tu przez przypadek i przepadlam na dlugo. Swietnie sie Was czyta i oglada :)))) Ewa xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look:) Bardzo mi się podoba ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjnie dobrane do Ciebie kolory. Neutralne kolory jak widać są dla niektórych tworzone! ;) K

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny płaszczyk i kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, super ten kombinezon,rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń