My Winter Wardrobe Essentials


Ostatnio bez wyrzutów sumienia opróżniłam sporą część szafy, pozostawiając w niej rzeczy podstawowe, które stanowią bazę do stworzenia codziennych zestawów, tym samym robiąc miejsce na nowe rzeczy. Mawiają, że porządek w szafie to również porządek w życiu! Warto spróbować...
Czarne jeansy i klasyczne skórzane kozaki, do tego szara góra i karmelowa torebka stanowią
niezbędniki mojej zimowej garderoby. Proste rzeczy, w podstawowych basic`owych kolorach to świetna baza, na której opieram się każdego dnia. Jeansy w każdym kolorze i szara góra to idealna baza, jeśli nie mamy co na siebie włożyć. Kolejno z łatwością możemy skomponować całą resztę. Ja dobrałam do całości moją ulubioną karmelową torbę, wygodne czarne kozaki, wełniany szalik w czekoladowym kolorze i szare futerko. Zimowy zestaw gotowy! 
Jakie są Wasze niezbędniki w szafie?


Kamila: Sweatshirt - Stradivarius | Fur - Stylemoi | Jeans - H&M | Boots - Taupage via zalando.pl | Bag - LUSSON | Scarf - LUSSON

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Faux fur, jeans and coat are essentials on my (winter) wardrobe! I like very much your outfit and your faux fur is really amazing! Check out my blog when u have time, today is first birthday of my blog!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy w kolorze czarnym i szarym też należą do podstaw w mojej garderobie.
    U mnie niezbędnikiem w szafie tej zimy stał się bordowy wełniany płaszcz. Perełka z secend handu :D:D:D

    Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i klasycznie.

    OdpowiedzUsuń