Jeans Jumpsuit with Pink Accent

Jeansowy kombinezon to mój zakup z początku jesieni. Trzeba przyznać, że jest na tyle uniwersalny, że świetnie wygląda i sprawdza się również zimą, gdy temperatury nie są minusowe. Jego uniwersalność sprawia, że będzie ze mną podczas wszystkich pór roku. To zakup na lata! W jednym z kolejnych postów pokażę go Wam w stylizacji z fascynującą prawdziwie włoską dzielnicą Spagnolo Quartieri w tle. Zdjęcia robią wrażenie... Zdecydowanie to jeden z tych wpisów, którego nie mogę się doczekać, aby Wam go pokazać najbardziej.
Na to cieplejsze zimowe popołudnie dobrałam do kombinezonu futrzaną kamizelkę w rudym kolorze. Wisienką na torcie stał się mój nowy zegarek. Jest cudowny! Bardzo lubię wprowadzać takie kolorowe akcenty, a ten z różowym paseczkiem jest po prostu idealny. Szary deszczowy dzień z różowym akcentem w tle i na ręku stał się o niebo weselszy!



Monika: Jumpsuit - fashionata.pl | Fur Vest - Mango | Boots - River Island | Bag - Clothis.pl | Watch - Daniel Wellington

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Świetny kombinezon i pięknie sie prezentuje na Tobie ;);)
    Cudowne dodatki ;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w zegarku!!!!! Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon rewelacja
    Czegoś takiego szukałam.Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemny look. wszystko podoba mi się poza butami, ale moja ocena jest nieistotna. Podoba mi się rownież Twoja promienna twarz, czuć pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko zaokrągliłaś się na buzi, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń