Camel Coat

Płaszcza w kolorze "camel" albo jak kto woli "karmel" czy koloru "coffee" szukałam zdecydowanie za długo. W końcu jestem jego posiadaczką! Znalazłam swój idealny model o fantastycznym kroju, kolorze i materiale. Zestawiłam go z parą jeansów, kraciastym szalikiem z działu męskiego i szarym wełnianym swetrem. Uwielbiam takie oczywiste, lecz nie nudne stylizacje. Jest klasycznie, wygodnie i z nutą elegancji. Lubicie takie proste zestawienia? 



Kamila: Coat - Sheinside | Sweater - Reserved | Jeans - H&M | Scarf - ALCOTT | Bag - Clothis.pl | Heels - Gianmarco | Watch - Daniel Wellington

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Takie looki lubie najbardziej. Od razu bym w to wskoczyła. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie super!!!

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie proste zestawienia! Klasyka i prostota górą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten Twój płaszcz, jest idealny! Swoja droga musisz mieć sporą szafe zeby te wszystkie cudne kurtki i plaszcze pomieścić;)

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki rozmiar płaszczyka posiadasz? :)

    OdpowiedzUsuń