Back to the past: Blue Fiat 500 in Napoli

Zawsze miałam słabość do starych, stylowych aut, dlatego spacerując po jednej z ulic Neapolu, nie mogłyśmy przejść obojętnie obok starego Fiata 500, który nadaje wyjątkowego klimatu włoskim uliczkom. Pomimo tego, że we Włoszech często można spotkać zabytkowe fiaty, ten okazał się wyjątkowy, nie tylko ze względu na kolor, ale też stan, w jakim się znajdował. To prawdziwa perełka!



Przemiły właściciel auta okazał się kolekcjonerem, który posiadał jeszcze jeden zabytek w garażu - Fiat 500 Topolino, który był starszym bratem Fiata 500, produkowanym przed wojną w rekordowych ilościach.



Zobaczcie jak moja sukienka idealnie wpasowała się w kolor obu aut!
A Wy lubicie stare zabytkowe fiaty?

Monika: Dress - Areyoufashion.com | Sneakers - New Balance | Bag - River Island | Bracelet - VLS

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka i rewelacyjne tło do zdjęć :) Wyglądasz zjawiskowo kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest wspaniała a Ty wyglądasz w niej powalająco xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przepadam za starymi stylowymi samochodami, zawsze mi się bardzo podobały ale szczególnie od czasu gdy zobaczyłam w jednym z seriali chevrolet impala 67, no uwielbiam ten samochód hehe :) Sukienka jest super i świetnie na Tobie leży, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy. A ty wygladasz pieknie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń