Nude Longline Trench

Połowa listopada, a pogoda podczas ostatniego tygodnia przypominała bardziej wrześniową z przełomu lata i jesieni. Ponadto wiadomość o wiosennej temperaturze w grudniu jeszcze bardziej dodała nam skrzydeł. Zresztą i tak już rozpoczęłyśmy odliczanie dni do niej!
Kolejny zestaw to moja propozycja na wygodny, codzienny look. Długi płaszczyk w odcieniu nude, świetnie pasuje na wiele okazji. Tego dnia postawiłam dodatkowo na wygodę, zatem zestawiałam go z jeansami i sportowym obuwiem. Dla wyostrzenia miejskiego stylu dodałam baseballówkę. To jedno z moich ulubionych zestawień. 




Kamila: Trench - H&M | Jeans - Stradivarius | Sneakers - Adidas Originals | Bag - Anna Smith via domodi.pl | Cap - New Yorker

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. lubię takie połączenia. świetna długość płaszcza.

    JZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miejski zestaw! :) Ładne te buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! kiedyś nie wyobrażałam sobie jak można założyć sportowe obuwie do płaszcza, a teraz jestem takimi połączeniami zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyslalabym ze mozna to tak zostawic i ze tak fajnie to wyglada. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, super jest ten trencz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! Jeansy i trencz są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna miejska stylizacja. :D

    U nas nowy post - tym razem stylizacja męska, zapraszamy serdecznie. :)
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń