Khaki Winter Parka

To był naprawdę zimny listopadowy weekend! Jak dobrze, że tuż przed jego rozpoczęciem pojawiły się u nas nowe kurtki od Goodlookin. Dziękuję Wam, że pomogłyście nam w wyborze. W moim przypadku wybór padł na kolor khaki. To taki mój pewniak, w którym wiem, że będę dobrze wyglądać. Aby nie było zbyt szaro i bez wyrazu ożywiać ją będę szalem w kolorze. Do tej weekendowej codziennej stylizacji dobrałam cudowny kraciasty szal, który stał się must have`em tej jesieni i zimy. Dodaje uroku każdej stylizacji i jest naprawdę ciepły. W sam raz na szarą, ponurą jesienną aurę. Ciężko mi jest wyjść bez niego z domu. Torebka w odcieniu nude to także moja jesienna nowość. Zobaczyć ją będziecie mogli jeszcze w wielu zestawieniach, bo to jedna z tych rzeczy, do których chce się ciągle powracać i z którą zawsze dobrze wyglądamy.



Monika: Parka - Goodlookin.pl | Bag - LUSSON | Scarf - Zara | Shoes - Italian Bazaar | Overkneesocks - Gatta

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Cudownie ;) uwielbiam takie zestawy ;);) a włosy przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć jaki masz rozmiar kurtki? Chciałabym też zamówić, a że zostały same M boję się ze bd mieć ją za dużą w talii, ponieważ na codzień noszę S.. A widzę, ze tymi sciagaczami za Bardzo ściągnąć jej w tym
    Miejscu nie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam M..uwazam ze to nie jest kurtka,ktora powinno sie mocno sciagac w pasie,spokojnie moze byc luzniejsza.

      Usuń
  4. Ile wazysz i ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała ta parka ;)Zresztą cała stylizacja super a i szal piękny ;)

    OdpowiedzUsuń