Autumn Elegance in Checked Dress

Krata to chyba jeden z moich ulubionych wzorów na jesień. Nadszedł ten moment, w którym odkopałam z szafy wiele koszul, spódniczek i innych części garderoby w mocne kraciaste wzory. Z nowości jesiennych moim numer jeden stała się ta nowoczesna i elegancka sukienka w kratę w granatowym kolorze. Wygląda bardzo oryginalnie, dodaje szyku i tworzy wspaniały look na wiele okazji. Połączyłam ją z nową elegancką kopertówką i cielistymi szpilkami. W takim kobiecym i stylowym zestawie jestem gotowa na podbijanie świata! 



Kamila: Dress - fashionata.pl | Heels - Gianmarco | Bag - Clothis.pl | Sunnies - Marc Jackobs via TK Maxx

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. zjawiskowo i z wielką klasą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polubiłam krate i zdecydowaniem jest hitem tej jesieni. Świetna jest ta sukienka i pięknie się w niej prezentujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko perfekcyjne! krata wyjatkowo ladna.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz jak prawdziwa Paryżanka! :) bardzo podoba mi się sukienka, Ty w tej sukience i zdjęcia. Wszystko idealnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow cudownie Ci w takich eleganckich stylizacjach,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki to rozmiar sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Everyone loves it when people come together and share ideas.
    Great blog, keep it up!

    Feel free to surf to my web-site :: house showing

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations for your dress and for this nice location!!!! You are so chic and elegant in this outfit!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sukienka! Krata kojarzy mi się z takim wiejskim stylem, ale udowadniasz, że może być naprawdę elegancka! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń