Słodki prezent na Dzień Chłopaka

Dziś Kochani mam dla Was propozycję słodkiego prezentu na Dzień Chłopaka. Do 30 września pozostało jeszcze trochę czasu, w sam raz, aby już teraz zająć się upominkiem i zorganizować ten dzień na słodko. Szukając inspiracji natknęłam się na bardzo męskie smakołyki, które trafią w gust każdego, kto lubi czekoladę.



W ofercie Chocolissimo na Dzień Chłopaka znaleźć możemy czekoladowy smartphone, pad do gier, motocykl, porshe, skrzynkę z narzędziami, zestaw piłkarski, zestaw rowerowy i wiele innych. Wybór padł na iście męski zestaw z narzędziami, w sam raz dla majsterkowicza, na którego czeka sporo prac domowych w kolejce. Niech rozpoczną się one w słodki sposób :P Aby nie było zbyt męsko, narzędziom towarzyszyć będzie słodki czekoladowy Misiek. 
Zawieszki dołączone do prezentów są własnoręcznie wykonane przez Monikę. Dodają uroku każdemu prezentowi. W jednym z kolejnych postów DIY pokażemy Wam kilka inspiracji z nimi. Dawanie prezentów to chyba jedno z najprzyjemniejszych rzeczy w życiu!


Czekoladki - Chocolissimo.pl
Etykiety - DIY by Monika

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. haha koniecznie zamawiam pada do konsoli :P juz chce widziec usmiech na twarzy mojego M :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie pomysły! <3 <3 <3
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł fajny, oczywiście dla osób, które słodycze lubią. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne słodkości :))) ja znalazłam już prezencik z tym ze dla siebie hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam samolot. Oboje uwielbiamy podroze a juz niedlugo nasza podroz marzen ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamawiam pada do konsoli :D Chłopak na pewno się ucieszy! Takie 'tematyczne' czekoladki to świetny pomysł na prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam az 3 chłopakow w domu. taki słodki prezencik to bardzo miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam chłopak, mój siostrzeniec byłby wniebowzięty. Nie dość, że łasuch, to jeszcze majster-popsuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny bo z jednej strony taki męski a z drugiej taki troszkę śmieszkowy

    OdpowiedzUsuń