Oversize White Shirt + Geometric Modern Pants

Zabieram Was na kolejny spacer po Londynie. Notting Hill ma wiele cudownych i pełnych uroku uliczek. Wszystko utrzymane jest w stylu vintage, który tak bardzo lubię, dlatego każdy budynek, sklep, pralnia, ulica stanowiła dla mnie świetny kadr fotograficzny. Błękitnego garbusa uznałam za świetne tło dla mojego turystycznego, londyńskiego look`u.
Na ten spacer wybrałam białą koszulę oversize oraz nowoczesne spodnie w geometryczne wzory. Bardzo polubiłam to zestawienie kolorystyczne pepitki. W wersji turystycznej dobrałam do całości sportowe obuwie, jednak spodnie te lubię również w wersji eleganckiej do pracy, łącząc je ze szpilkami.



Kamila: Shirt - H&M | Pants - fashionata.pl | Shoes- Adidas | Bag - Vintage | Sunnies - Ray Ban


Instagram

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ; ) świetnie wyszłaś ; )

    OdpowiedzUsuń

  2. Que bonito post, me he paseado por tu bloc y me ha encantado, te invito a ver el mío, esta semana las mascotas son las protagonistas, nos hacen compañía y sacan lo mejor de nosotros mismos. Si eres un amantr de los anima les no te puedes perder este. Deseo que te guste y si es así y no eres seguidora espero que te hagas, gracias por visitarme.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Look. Uwielbiam takie koszule w stylu oversize 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny czy byłyście dziś w Plazie w Pzn? Jeżeli tak, to na żywo wyglądacie jeszcze piękniej niż na zdjęciach :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, byłyśmy w Plazie :) Strasznie nam miło i pozdrawiamy!

      Usuń
  5. Uwielbiam białe koszule. Twoje zestawienie mnie nieco zaskoczyło, ale jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam. Uwielbiam styl vintage!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu zestawienia!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę to autko! :D Co do stylizacji to świetna, bardzo lubię połączenia butów sportowych z bardziej elegancką resztą stroju.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie standardowo, nieszablonowo czyli tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń