Double Denim

Kiedyś usłyszałam pewną zasadę: nie łącz dwóch rodzajów jeansu. Ale zasady są po to, żeby je łamać! Przyznam, że uwielbiam go łączyć na wiele sposobów - jasny z jasnym, ciemny z ciemnym, a także jasny z ciemnym, na zasadzie lekkiego bądź też mocnego kontrastu. Za każdym razem wygląda to równie dobrze.
Choć czerwona pomadka jest używana przeze mnie raczej okazjonalnie, to ostatnio coraz częściej po nią sięgam. Myślę, że świetnie współgra z basic`owym jeansowym zestawem, dodatkowo ożywionym bukietem astrów, który teraz rozwesela wnętrze mojego mieszkania.
A Wy co myślicie o takich jeansowych połączeniach?



Kamila: Shirt- H&M | Jeans - Tally Weijl | Bag - Primark | Heels - Mai Piu Sanza via zalando.pl


libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. świetnie :) piękne szpilki : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu przepiękny Poznań w tle.
    A stylizacje coraz piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie różnych rodzajów jeansów wygląda świetnie :).
    bardzo podoba mi się Twoja stylizacja no i astry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie na TAK!!! wczesniej sama byla przeciewniczka mieszania jeansu z jeansem ale obecnie czesto je stosuje.

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie a kwiaty rozweselają wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słyszałam tę zasadę , ale jestem za tym, aby ją łamać. Wyglądasz świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear! I like very much this cool choice! You are beautiful as always! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń