Floral Jumpsuit

Wieszaki w sklepach uginają się już od jesiennych kolekcji, ale na mnie to nie robi żadnego wrażenia, bo wciąż mam w głowie lato. Wy pewnie też! Jak inaczej mogę się czuć w tym uroczym, kwiecistym, letnim kombinezonie? Jest ponadczasowy. Mam nadzieję, że będziemy się jeszcze mogli cieszyć słońcem we wrześniu i październiku.



Monika: Jumpsuit - Sheinside | Bag - Mohito | Sandal Heels - italian baazar

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. świetny zestaw ;)

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ten kombinezonik, ja również nie moge sie przestawić na deszczową i chłodną jesień ;/

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz - wszystko idealnie dopasowane :) U mnie w Łodzi od tygodnia jest zimno i przeważnie ponuro :( A dzisiejsza pogoda już mnie kompletnie dobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kombinezon. Bardzo chciałabym sobie kupić ale nie mogę znaleźć takiego który by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  5. az chcialoby się go kupic, szkoda ze juz jesien za oknem :(

    OdpowiedzUsuń