Corfu photo diary

"It`s a smile, it`s a kiss, it`s a sip of wine...it`s summertime! - Kenny Chesney

Minęło ponad półtora miesiąca od mojej podróży na przepiękną wyspę Korfu. Tyle wystarczyło, żeby dziś na nowo zatęsknić za tym miejscem i wrócić do niego wspomnieniami. To właśnie dziś otworzyłam plik pełen cudownych chwil, miejsc i niezapomnianych momentów. Postanowiłam też w wielkim skrócie pokazać Wam, co widziały moje oczy. Wiem, że zdjęcia nigdy nie oddadzą uroku Korfu, ale może staną się inspiracją i namówię kogoś do podróży na tą magiczną wyspę.
Natura podróżnika nie pozwala na długo pozostać w miejscu i każe wyjechać w kolejne miejsce chociaż na chwilę...Kilka dni temu znalazłam listę moich wyjazdowych marzeń napisaną jakieś 4-5 lat temu. Dodała mi skrzydeł możliwość skreślenia niektórych z nich, ale nie byłabym sobą, gdybym nie dopisała kilku nowych destynacji. Na te dalsze muszę na pewno poczekać, gdyż mój dwulatek chyba nie jest jeszcze gotowy na poranek w Nowym Jorku, czy kwitnące drzewa wiśniowe w Japonii, ale świadomość, że to się przydarzy to najwspanialsze uczucie na świecie!
A teraz zostawiam Was z  fotografiami z Korfu...



libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. nie mogę się napatrzeć. Piękne zdjęcia! jaka czysta woda! już się nie mogę doczekać mojej wycieczki do Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka z pierwszego zdjęcia jest z Mohito?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamietasz jaka cena i czy jest jeszcze w sklepach?

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, a widoki... mm.. pozazdrościć !

    Pozdrawiamy z Maleństwem i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzymy!
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ja jestem juz po urlopie ale patrząc na te zdjęcia na nowo zachciało się wakacji !😊😊😊

    OdpowiedzUsuń