Pink Blazer

Mój nieśmiertelny zestaw na lato to biały bawełniany top, jeansowe szorty i skórzane sandały. Do prezentowanej stylizacji typu basic tym razem dodałam cudowną marynarkę w przyciągającym wzrok odcieniu różu. Jak tylko ją ujrzałam w sklepie internetowym [klik], od razu postanowiłam zamówić. Coraz większa świadomość i przywiązywanie wagi do składu odzieży potwierdziła dobrą jakość marynarki. Wykonana jest ona z materiału o nazwie tencel (in. lyocell), który łączy ze sobą zalety bawełny i wiskozy i znany jest przede wszystkim ze swoich właściwości oddychających. Jest lekka i miła, róż nienachalny i przyjemny, zatem  nosi się idealnie latem. W podobnym zestawie z długimi jeansami tworzy świetny zestaw na co dzień, który wykorzystuję do pracy. Okulary przeciwsłoneczne to moja najnowsza zdobycz upolowana w TK Maxx. Mój dwulatek etap psucia każdej pary okularów ma już chyba za sobą, więc uznałam to za odpowiedni moment inwestycję w model z wysoką ochroną przed słońcem i filtrami UV. 



Kamila: Blazer - Front Row Shop | Shorts - H&M | Top - Zara | Bag - Anna Smith | Heel Sandals - Pier One via zalando.pl | Sunnies - Marc Jacobs via TK Maxx

Instagram


libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. bardzo fajna wygodna stylizacja, podoba mi się taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka/blazer jest świetnY!!<3 uwielbiam takie cukierkowe kolorki!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie, marynara jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie i prosto, nic bym nie dodała ani nie odjęła ;)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam róż, więc ten zestaw jak dla mnie cudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieśmiertelana klasyka z nutą szaleństwa :) To mi się podoba .

    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zestaw i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna inspiracja, a może widziałyście gdzieś podobną marynarkę w jakiś stacjonarnych sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie widziałam nigdzie podobnej

      Usuń
  9. Taki zestaw na lato jest faktycznie idealny! Wszystko mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądasz kochana! bardzo podoba mi się ten look.


    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom udanych, słonecznych i przede wszystkim niezapomnianych wakacji spędzonych w gronie samych pozytywnych ludzi! ;)

    Zapraszam do mnie na dzisiejszy post. Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, czekam na Ciebie!

    PS. mogłabym liczyć na LIKE? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń