Colorful Summer

Ci, którzy zaglądają chociaż od czasu do czasu na bloga doskonale wiedzą, że lubię poszaleć z kolorami i nie boję się eksperymentować z łączeniem ich. Moja miłość do barw potęguje się latem, kiedy wyjątkowo odżywam do życia i moje codzienne zestawy także. 
W mojej szafie pojawił się nowy kombinezon, zupełnie wyjątkowy! Wzrok przyciągają geometryczne wzory i połączenie kolorów. W zestawieniu z dużą dawką słońca i letnią atmosferą miasta pobudza do życia jeszcze bardziej. Jak Wam się podoba poniższa stylizacja? 



Monika: Jumpsuit - Lovely Whole Sale | Heels - Gianmarco | Bag - Vintage | Bracelet - Te Amo

Instagram

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Masz idealną figurę do takiego kombinezonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia a kolory kombinezonu fantastyczne! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest kombinezon <3 a Ty pięknie w nim wyglądasz !!! :) http://fadofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You are so beautiful with this coloured jumpsuit!!!! Congratulations dear!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez lubię się bawić kolorami i Twoj styl jest bliski mojemu :) Lubię tu zaglądać.
    JN

    OdpowiedzUsuń