White Summer

Kolejny pobyt na greckiej wyspie za mną. Mam ich jeszcze sporo na liście wakacyjnych destynacji i jako, że za każdym razem jest coraz piękniej, tak trudno wybrać jest inny kraj na moje letnie wyjazdy. Jeżeli macie ochotę za więcej zdjęć, zapraszam Was na mój profil na instagramie - @kamilalibelula, gdzie korzystając z hotelowego wifi zasypywałam Was na bieżąco cudownymi widokami z przepięknego Korfu.
Wszystkie wyjazdy mają to do siebie, że kończą się zdecydowanie za szybko, ale mają też jedną wspólną cechę...wracamy z nich naładowani energią i głową pełną pomysłów. Po powrocie z nich spełniamy marzenia jeszcze szybciej i takie właśnie będzie to lato! 
Pakując wakacyjną walizkę, nie mogło w niej zabraknąć białej sukienki. Uwielbiam jej delikatny i romantyczny wygląd, a w zestawie z opaloną skórą tworzy świeży i letni look. Jak Wam się podoba?



Instagram

Kamila: Dress - Fashionata.pl | Wedges - H&M | Sunnies - Ray Ban

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wakacji... Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy: Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam biel...szczególnie latem :) Ty wyglądasz cudownie w tej sukience <3
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny odcien wlosow. Mozna wiedziec jaka farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jakieś 2 tygodnie przed wyjazdem farbowane w zakładzie fryzjerskim, więc nie powiem co to za farba...

      Usuń