Pink power!

Zawsze lubiłam kombinezony za ich oryginalność i komfort. Przyznam, że mam ich w szafie jeszcze kilka, w tym wiele sprzed lat. Cieszę się, że znowu się pojawiły i przeżywają swój triumf w modzie, a w sklepach jest w czym wybierać. Ten, który mam na sobie jest wyjątkowy ze względu na ciekawe połączenie z czarną koronką. Na pewno sprawdzi się na ciepłe, letnie wieczory.



Monika: Jumpsuit - Areyoufashion.com | Sandal Heels - Jessica Simpson by TK Maxx | Bag - Vintage

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. Jak cudownie, kobieco i letnio! Kombinezon jest przepiękny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wloski masz przepiekne nadal farbujesz pralina ?pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Tak nadal ale tylko odrost, po calosci farbuje wlosy bardzo rzadko. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Właśnie a dół tylko rozjaśniasz czy nadajesz czasami kolorek farbą żeby taki blond był?:) ja muszę się zebrać i ufarbować sama:) Trzymajcie sie:)

      Usuń
  3. ŚŁodki , różowy dziewczecy kombinezon. Bardzo przyjemna i letnia stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy jest ten kombinezon :) pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest fantastyczny! pięknie na zdjęciach wyszłas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róż, jak dla mnie całość naprawdę bomba! :)))))
    Nika

    OdpowiedzUsuń