My hair

Jaki kolor farby wybrać? Każda z nas zadaje sobie to pytanie. Musimy przy nim pamiętać, że wszystko zależy od naszej natury, od naszych naturalnych kolorów. Dobierając kolor naszych włosów, często sugerujemy się barwą oczu. Nie wiem, czy wiecie, ale w tęczówce oka jest tylko około 1% pigmentu, we włosach 10%, a najwięcej w naszej skórze bo aż 80% i to ona powinna decydować o tym, jakie barwy do nas pasują.


Osobiście jestem przeciwniczką radykalnych zmian i kolorowych eksperymentów, jeżeli chodzi o farbowanie włosów. Zawsze powtarzam, że najlepiej wyglądać będziemy w tonacjach zbliżonych do naszej natury.
Wiele osób zadaje pytanie odnośnie moich włosów. Moim naturalnym kolorem jest jasny brąz. Zimą ciemniejszy, latem jaśniejszy w zależności od ilości promieni słonecznych. Do farbowania wybrałam odcień praliny Schwarzkopfa, który jest zbliżony do mojego naturalnego odcienia. Bezpośrednio po nałożeniu farby jest on ciemniejszy. Kolor, o który tak często pytacie pokazuje się dopiero po kilku myciach. Farbę nakładam tylko u nasady, przeczesując kilka centymetrów, zostawiając resztę włosów jasną. Co kilka miesięcy rozświetlam włosy jasnymi pasemkami, ale tylko po wierzchu. Pralina wtedy miesza się z blondem, dając efekt ciepłego karmelu.
Jeżeli chodzi o pielęgnację, to jestem szczęściarą, ponieważ moje włosy są naturalnie proste. Nie używam prostownicy, co sprawia, że są w dobrej kondycji. Muszę się z Wami podzielić ostatnio odkrytą nowością kosmetyczną. Odkryłam genialne kosmetyki do pielęgnacji włosów, a mianowicie odżywkę i olejek arganowy Bioelixire "Argan Oil". Dzięki nim włosy są wyjątkowo miękkie i gładkie, dokładnie tak samo, jakbyśmy co dzień wychodziły z salonu fryzjerskiego. Możecie je zakupić w aptece Superpharm, za około 20 zł każdy. Dodatkową ich zaletą jest cudowny, dosyć słodki zapach. Trafiają u mnie na listę kosmetyków idealnych!
                                                                                 

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. zgadzam się z Tobą. Z natury miałam włosy kręcone, ale przez prostowanie, rozjaśnianie, farbowanie całkowicie straciły swój naturalny urok i muszę powiedzieć, że te kosmetyki niesamowicie się sprawdzają, dlatego również je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Amazing hair!!! I take advice!
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń