Boyfriend Jeans

Słońce, piękne ulice odchodzące od poznańskiego Starego Rynku, miły czas w kawiarni z Moniką i aparat w ręku. Tyle tylko potrzebne jest mi do szczęścia i tak właśnie lubię spędzać czas wolny, który każdej z nas jest potrzebny!
Do spodni typu "boyfriend", czyli z "szafy chłopaka" miałam zawsze słabość i podobały mi się od dawna. Z roku na rok stają się coraz bardziej popularne i na ten moment dostępne są już w każdej sieciówce. Kobiety dojrzały do zdania, że dobrze wyglądać można nie tylko w przylegających do ciała rzeczach, ale i w szerokich, powycieranych w męskim stylu spodniach. Żeby nie było nazbyt męsko pojawiają się one u mnie tylko w towarzystwie szpilek. I jest idealnie! Ze spodniami zestawiłam mięciutki i bardzo delikatny sweter z agory w pięknym kolorze pudrowego różu.




Instagram
Kamila: Boyfriend Jeans - Areyoufashion.com | Sweater - Tally Weijl | Bag - Vintage | Heels - Mai Pui Senza via zalando.pl

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. świetne buty:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look! super te spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, spodnie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rowniez naleze do osob ktore pokochaly boyfriendy od pierwszego wejrzenia. Piekne dopasowanie poszczegolnych elementow.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam boyfriendy ze szpilkami! <3 Niestety kiedyś przymierzyłam boyfiendy i wyglądały na mnie jak rurki - od tej pory postanowiłam więcej nie ryzykować ^^'

    OdpowiedzUsuń
  6. super polaczenie szpilek i spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja, bardzo podobają mi się spodnie.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem tych spodni :) Już dłuuugo szukam takich !

    OdpowiedzUsuń
  9. super casualowy look :) kolorki tez calkiem przyjemne, iscie wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, zestaw bardzo mi się podoba. Mam pytanie jaki rozmiar tych spodni kupiłaś bo czaje się na nie, ale nie wiem jaki rozmiar wybrać :)

    OdpowiedzUsuń