Light Green Wool Coat

Tak samo mocno, jak moje niezawodne kolorystyczne klasyki tj. czerń, szary i granat, uwielbiam kolory pastelowe. Zawsze na wiosnę tak odświeżam swoją garderobę, co skutkuje dobrym, radosnym samopoczuciem. Tym razem zaczęłam od pastelowego płaszcza. Przyznam, że marzyłam o nim od momentu, kiedy zobaczyłam je po raz pierwszy w pokazie Burberry. Później już pojawiały się wszędzie - w odcieniach pudrowego różu, mięty, baby blue i liliowym. Ja swój zamówiłam na www.choies.com, ze względu na korzystna cenę i wiele pozytywnych opinii przeczytanych online. Tym razem zestawiłam go z elegancką stylizacją, którą noszę do pracy, jednak jeszcze bardziej lubię zestawienie tego typu płaszczów z obuwiem sportowym. Uwielbiam looki, które łączą styl i wygodę jednocześnie. 
Wiosno, jestem gotowa! 



Kamila: Coat - Choies.com | Pants - Cubus | Shirt - H&M | Heels - Mai Piu Senza via zalando.pl | Bracelet - VLS

Zdjęcia: Sushe foto-art

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. świetny dobór kolorów, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kolorystyka! taka wiosenna....<3
    Justa

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam takich płaszczyków w żadnym sklepie :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety też nie mogłam znaleźć w polskich sklepach, dlatego zamówiłam z zagranicznego.

      Usuń
  4. świetnie!! :))

    p.s zapraszam do siebie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. so stunning <3

    Have a nice day,
    Maria
    www.retrostreetstation.blogspot.de

    P.S. As GFC isn't working anymore, we can follow on Bloglovin and other social media. Let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz- cudna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz piękniejsze stylizacje. Zakladam ze ten sezon zawladną pastele i strasznie sie ciesze z tego powodu :))))
    Natalia Z.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam połączenie wygody z elegancją. Świetny zestaw. I te kolory ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń