Black Leather Elegance

Czarny to najbardziej elegancki z kolorów. Czujemy się w nim klasycznie, a z dodatkiem skóry i wysokich kozaków sprawił, że poczułam się szykownie. Stylizacja w tym tonie nigdy nie będzie przekombinowana. Ostatnio robiąc zakupy zwracam uwagę na to, aby rzeczy były ponadczasowe i posłużyły mi przez wiele sezonów. Klasyczna czarna tunika sprawdzi się na wiele okazji, a skórzane czarne kozaki to chyba but, który każda z nas posiada. Mimo wysokości, jest super wygodny, dlatego doskonale służy mi na co dzień.
Jak się podoba Wam taki miejski szyk na sobotni lunch z przyjaciółką? 



Kamila: Dress - fashionata.pl | Fur - Vintage Shop | Boots - Taupage via zalando.pl | Bag - Artur Szenfeld Leather Bags | BraceletVLS

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. świetny look :) piękna sukienka!! pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponadczasowo i z klasą! sukienka i kozaki świetne.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba :-)
    pozdrawiam i zapraszam do MUSZKI
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie leży na Tobie ta sukienka ! lubię łączenia skóry z innym materiałem. U mnie podobny set z sukienką vintage. Zeerknij jak masz ochotę.

    pozdrawiam,

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your dress, you are beauty. Grettings.

    http://mimodaapropos.blogspot.mx/2014/02/leather-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo te skórzane kozaczki!
    J

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sukienki w tym kroju! Śliczna stylizacja i super futerko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz niesamowicie ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne futerko z norek :-)

    OdpowiedzUsuń