Dreaming of exotic holiday!

W samym środku zimy nasze marzenia kierują się w stronę urlopu i słodkiego, egzotycznego lata. Podczas, gdy wszyscy okupują centra handlowe i szaleją na wyprzedażach, my udałyśmy się na zakupy do uroczego sklepiku w celu nabycia...świeczek! W ulubionej kawiarni, w towarzystwie pysznych deserów i dwóch tajemniczych słoiczków wprawiłyśmy się w marzycielski nastrój. Jednak prawdziwa magia zadziałała dopiero po odpaleniu...


Under the palms
Sama nazwa i opakowanie są na tyle egzotyczne i cudowne, że musiałyśmy ją mieć. Tuż po odpaleniu świeczki w pokoju pojawiała się woń, która pachnie po prostu wakacjami. Zapach zabiera nas na cudowny egzotyczny urlop pod wielkimi palmami, a nuta kokosu i liści palm, nie pozwala obudzić się z tych pięknych marzeń i widoku na błękitne niebo, które lekko tylko z pozycji leżącej przysłonięty jest liśćmi palmowymi.

Pink dragon fruit
Kolejny magiczny słoiczek, który przykuł naszą uwagę tak szybko, że nie pozwolił wyjść bez siebie. Sama nazwa to owoc, który zwany jest pitają, smoczym owocem bądź truskawkową gruszką, a spotkać go możemy na wielu gatunkach kaktusa głównie w Ameryce Środkowej. Zapach przywodzi wspomnienia słodkiego, ciepłego lata. Nie jest jednak mdląco słodki, a soczysty i świeży, przez co ma się ochotę wsiąść w samolot i skosztować go w nieco bardziej egzotycznym otoczeniu.


Świeczki pochodzą ze sklepu Yankee World.
Teraz Pink Dragon Fruit jest zapachem miesiąca, co oznacza, że możemy go kupić aż o 25% taniej!
A dla tych, którzy pokochali te świeczki tak samo jak my albo dla tych, którzy ich nie znają, a chcieliby wypróbować mamy świetną wiadomość. Wraz ze sklepem Yankee World szykujemy konkurs, w którym wygrać będziecie mogli świecę. Szczegóły wkrótce na facebooku.

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa zapachu świecy z palmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie wyobraziłam ich zapach i odpłynęłam <3
    Czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dragon Fruit już odpalałam w swoim kominku, był słodki ale przyjemny, natomiast Under the palms mam, ale jakoś nie spieszy mi się do jego użytkowania:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedzialam ze w Poznaniu mamy sklep yankee. Cieszy mnie to bardzo.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio testowałam woski z YC i niestety strasznie się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawią mnie te zapachy;))

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie znowu ciekawią strasznie te świeczki. Słyszę coraz więcej pozytywnych opinii na ich temat. Pora, żebym również wpadła w ich sidła. Można zamówić je on-line?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.yankeeworld.pl lub sklep w Poznaniu przy ul. Garbary 35
      żałujemy, że tak późno same je poznałyśmy ;)

      Usuń
  8. pink dragon fruit<3 uwielbiam ten zapach:) zapraszam do siebie na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń