Spring in Winter

Podczas, gdy wszyscy wokół zadają pytanie, kiedy przyjdzie zima, mi wiosenne temperatury pod koniec grudnia wcale nie przeszkadzają. Szaliki, czapki i rękawiczki pozostały w szafie, a ja w swojej nowej zdobyczy - jeansowym kombinezonie i kurtce, która będzie mnie również grzała w zimniejsze dni, udałam się na spacer w to "wiosenne" grudniowe popołudnie. Musiałam się też pochwalić świątecznym prezentem, który otrzymałam - piękną bransoletką ze złotego hematytu z pozłacaną gwiazdką. Świetnie się komponuje w duecie z czarną "must have", która nie znika z mojej ręki.



Monika: Jumpsuit - Only | Jacket - Goodlookin | Shoes - River Island | Bag - Wittchen | Bracelets - VLS

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. Ciepła ta kurtka? Jak oceniasz ją na mrozy? Myślę nad jej kupnem. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta pogoda odpowiada:) masz piękne włosy :) rownież lubię bransoletki VLS:) tez mam z gwiazdka ale ze srebrnych kuleczek

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna złota bransoletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous!
    Love your denim shirt and jacket.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You looks stunning! Casual but stylish! Happy 2014!
    Dropping by from Luxury Haven

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz:) Świetny zestaw, a kurteczka fantastycznie się na Tobie prezentuje :)
    PS. Życzę Wam obu udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy! :) Szczesliwego Nowego Roku!!!

      Usuń