Sequin Leggins

Cekinowe legginsy - piękne, czarne i błyszczące! Zawitały w mojej szafie z myślą o wieczornych wyjściach i nadchodzącym Karnawale, jednak znalazły również zastosowanie w codziennych zestawieniach. Najbardziej je lubię w połączeniu z luźną koszulą i szpilkami. Zdecydowanie rozświetlają outfit i dodają charakteru. Lubię łączyć faktury, zatem na to grudniowe sobotnie popołudnie w ulubionej poznańskiej restauracji dołożyłam futrzaną kamizelkę. Zimowa herbata z dodatkiem miodu, cynamonu i kardamonu w pięknym wnętrzu w towarzystwie Moniki to chwila oddechu i relaksu po zabieganym tygodniu dla nas obu. 
A Wy co sądzicie o propozycji cekinów na co dzień?



Instagram



  Kamila: Jeans shirt - Reserved | Fur Vest - Mango | Sequin Leggins - AreYouFashion.com | Bag - Artur Szenfeld Leather Bags | Ring - VLS


libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. Legginsy są przepiękny, zaczynam się przekonywać do cekinów:) Śliczna stylizacja! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne legginsy :)
    A nie obawiasz się, że przy praniu będą odpadać cekiny?
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Są wyjątkowo solidnie połączone z materiałem. Pranie oczywiście tylko ręczne na drugiej stronie :)

      Usuń
  3. bardzo podobne futerko kupiłam ostatnio w sh :) śliczna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pomyślałabym, że te legginsy tak mi się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You girl are gorgoeus! I love that you were brave enough to pair sequins and fur! And you totally rock it! Following you:)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwazne polaczenie! Nie pomyslalabym ze tak fajnie moze to wygladac.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. The sequin tights look so glam! But I wonder, because they're on your legs do the sequins fall off easily?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja <3


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad tymi leginsami. Teraz żałuję, że ich nie kupiłam.

    Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń