Leopard Coat

Panterka. Jedni ją uwielbiają, inni nienawidzą i uważają za kicz. Na pewno utrzymuje się jako trend już od kilku sezonów. Ja wyjątkowo lubię lamparcie cętki i ten płaszcz stał się jedną z  ulubionych rzeczy w mojej garderobie. Zestawiłam go z czarnym ubiorem, gdyż przy panterce lepiej nie przesadzać z dodatkowymi printami i wzorami. To mój sprawdzony sposób na ożywienie nudnego czarnego looku. Jak Wam się podoba?



Kamila: Leopard Coat - Reserved | Leggins - New Yorker | Cap - Reserved | Bag - Magia Zakupów | Bracelet - VLSTe Amo




libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. love it! your style look super nice. i love the little details on your arm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny płaszcz :)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I ove your outfit, that coat is beautiful, i await for mi blog, grettings.

    http://mimodaapropos.blogspot.mx/2013/12/velvet.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ! Kiedyś byłam całkowicie przeciwna wszelkim ubraniom ze wzorem panterki ale ostatnio coraz bardziej się do niej przekonuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli bd chciała sprzedać płaszcz jestem chętna:-):-)

    OdpowiedzUsuń