Beautiful Autumn in Poznań



Jesień to najpiękniejsza pora na spacery. Nie jest ani za ciepło, ani za zimno. Kolory zachwycają, szczególnie, gdy świeci słonce. Uwielbiam wtedy ten miejski, magiczny, jesienny klimat. Te spadające, szeleszczące, niesione przez wiatr ulicami miasta liście...w ciepłych, pięknych odcieniach.

Pastele nieodmiennie kojarzą się z latem, jednak u mnie sprawdzają się również w sezonie jesiennym, przede wszystkim w postaci dzianinowych sweterków. Taka pastelowa, słoneczna jesień jest cudowna. A "sweater weather", czyli pogoda, w których nie potrzebujesz jeszcze kurtki, czy płaszcza a po prostu swetra jest idealna. Pastelowy sweterek zestawiłam ze skórzanymi spodniami. Muszę przyznać, że to mój najlepszy zakup i nie wyobrażam sobie bez nich mojej szafy!


Instagram 

Kamila: Leather Pants - Areyoufashion.com | Sweater - Stradivarius | Bag - Mohito | 
Boots - Zign via zalando.pl | Bracelet - Te Amo

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

36 komentarzy:

  1. beautiful autumn and beautiful you! nice outfit!

    http://koluirina.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ; D Piękne kolory ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory zachwycają. Uwielbiam taką "sweterkową" pogodę!
    Marzena W.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie interesuja buty ?? skad sa te przepiekne botki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalando.pl marka Zign. Jak najbardziej polecam :) Najwygodniejsze buty jakie miałam.

      Usuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I have the same sweater!! I love the combination with the leather pants

    XO

    C

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie spodni i sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for your comment! I'm your new follower now!

    Xoxo!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw:) sweterek jest śliczny:) na pierwszym zdjęciu wyszłas slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczna torebka ;) pięknie wyglądasz, kolejna bardzo udana stylizacja !
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Luv your blog and photographs. You just got yourself a new follower :) Looking forward to the next post!!

    Laura :) www.atouchoftartan.co.uk

    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. pastele jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super - prosto i szykownie, a torebka dodaje pazurka!:)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny zestaw, nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. muy guapa, me encanta tu blog y tu estilo.besos

    http://b-roni-k.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja zapytam o drobnostkę: super kolor pomadki, co to za pomadka i jaki kolor?:) Pozdrawiam, Madzia F ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta drobnostka to moja ulubiona pomadka Inglota. Nr 401 z tego co pamiętam, jeszcze upewnię się później :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Love your pants and boots!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiekne kolorowe zdjęcia.;) super.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutely amazing, honey *__*

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ps. check out my first wedding post if you want *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny sweterek ;-') http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post there! I love autumn! So in love with your pant! Thanks for sharing! Are we following yet? Let me know, I always follow back! (: New post on my blog! Stop by me soon!xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak ! Wkońcu super post i oczywiście blog <3

    Pamiętaj zawsze się odwdzięczam :)
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie wyglądasz :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie zdjęcia i świetna stylizacja :)
    ja mam jeszcze pytanie odnośnie tych spodni z AreYouFashion zastanawiam się nad ich kupnem ale nie jestem przekonana co do materiału czy są one cienkie typu leginsy czy jak spodnie i śmiało można nosić w zimniejsze dni? i jak wypada rozmiarówka przy spodniach?
    Pozdrawiam, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja jestem bardzo zadowolona z zakupu. Noszę je naprawdę często, bo są przede wszystkim bardzo wygodne. Aż 70% składu to bawełna. Są obcisłe, Zamówiłam S, przy obwodzie pasa 68 i bioder 84 i leżą idealnie. Na razie wypróbowane jesienią, więc nie wiem jak z zimą to wygląda, może po prostu na mroźniejsze dni jakieś rajstopy po nie będę zakładać. Wyglądem bardziej przypominają legginsy.
      Pozdrawiam!

      Usuń