Hello August! | Floral shirt & cobalt skirt

Wakacje już na półmetku. Nowy miesiąc właśnie wystartował. Nowe plany, nowe postanowienia i nowe podróże jeszcze przed nami! Tymczasem post z jeszcze lipcowego pobytu w Wielkiej Brytanii z pięknego miasta portowego Southampton.
Latem zawsze trudno zrezygnować mi z kolorów. Koszula w kwiaty to jeden z moich ulubionych elementów letniej garderoby. Ta, w ślicznym, niebanalnym połączeniu kolorystycznym jest niezwykle kobieca. Lekka i zwiewna stwarza idealny duet z kobaltową spódniczką. I lato mogłoby trwać wiecznie...














Kamila: Shirt - Stradivarius | Skirt - Stradivarius | Shoes - New Yorker | Sunnies - H&M

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka ale ja do całości ubrałabym sandałki:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na relkacje ze spotkania blogerek:)
    http://thisisastylishworld.blogspot.com/
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka i koszula świetnie razem wyglądają, piękne kolorki :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie! Kolor spódniczki i ta cudowna koronka na dole !:) jestem zakochana !:)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia, cudowne widoki:)
    bardzo mi sie podoba spodniczka:)
    zapraszam serdecznie do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz niesamowicie! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne widoki ;) obserwuję :)
    zapraszam: http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor Twojej spódniczki jest cudowny! Cała stylizacja bardzo mi się podoba!
    Zakochałam się również w butach!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń