Greece

Grecja- kraina niezwykle malownicza, bogata w góry, skały  piękne wybrzeża. Grecję odwiedzam najchętniej...za każdym razem odkrywam w niej coś nowego. Urocze zakątki z białymi domkami, wysoka temperatura, greckie tawerny z przepysznym jedzeniem i muzyką na żywo, które sprawiają że można się rozleniwić i zrelaksować  Kraj, który uwielbiam za jego autentyczność  za kolory, smaki, zapachy. Po wakacjach w Grecji najtrudniej mi jest wracać do domu, dlatego wkrótce tam wracam!






libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

31 komentarzy:

  1. Piękna kobieta w pięknym miejscu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia, a najlepszy jest kociak z niesamowitymi oczkami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, i jakie widoki!:) zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this type of post, the food looks delicious and the cat is supercute! ^^

    http://confessionsofanindiegirl.blogspot.com.es/

    Xx.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia niesamowite:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak! wspanaiłe miejsce! 2lata temu miałam okazję być na Rodos! spędziłam tam jedne z najlepszych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne!;)
    Zazdroszczę wyjazdu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne miejsce i piękne fotki:D, klimatycznie .... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful photos!! Love the post!!

    http://koluirina.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak pięknie i pysznie! ^^ Kociak jest słooodki, ośmiornice już trochę mniej ^^'
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog i maksymalnie zaje*isty post!

    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom a ja na pewno się odwdzięczę!
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    PS
    Klikniesz w baner Sheinside? Bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful blog dear! I love it! I follow you, I hope you follow me back

    OdpowiedzUsuń
  13. w Grecji nigdy nie byłam, ale marzę aby tam pojechać;) piękne zdjęcia, a oczy tego kota magiczne!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm kocham Grecje chciałabym tam pojachać! :D
    obsrewuje

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjecia. sliczne miejsce :D

    tez obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Grecja jest przecudowna! ;) byłam tam niestety tylko raz, ale bardzo chciałabym kiedyś wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo zazdroszcze i jeszcze tam nie byłam może za rok XD Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia :) ahh <3
    obserwuję :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i zazdroszczę Ci bardzo wyjazdu do Grecji! Masz bardzo ładną figurę!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastic summer holidays!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  21. ale śliczne zdjęcia:) marzy mi się wyjazd do Grecji:)
    ja już obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! ale cudne zdjęcia!:)
    oczywiście obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, nigdy nie byłam jeszcze w Grecji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maka Paka tam był (zdjęcie wieży z kamieni) :D Grecja jest na prawdę urocza :) i te białe domki z niebieskimi dachami <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Grecja... nigdy nie byłam, ale z każdym kolejnym postem o tym kraju przybywa mi chęci. Co prawda nie lubię ciepłych krajów, ale każdy na pewno fajnie by było zwiedzić... ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej!! Jestem "nowa" u Was ale widzę, że mamy wiele wspólnego! fajny blog i fajne dziewczyny! pozdrawiam Was serdecznie z Aten i w wolnej chwili zapraszam do siebie! buźka! m.

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń