Sunny England | Oversized Number 84 T-shirt

Pogoda w Anglii przerosła moje oczekiwania. Było naprawdę gorąco. Cieplej nawet niż chwilę wcześniej podczas urlopu na greckiej wyspie. Przyzwyczajona do porannego wstawania i tego poranka zwaliłam wcześnie z łóżka przyjaciółkę i namówiłam  na kawę i śniadanie na świeżym powietrzu. Uwielbiam takie słoneczne poranki! Tym bardziej będąc z dala od domu i wiedząc, że tego dnia nie czekają mnie żadne obowiązki.
Pogoda wymusiła strój bardzo letni i przewiewny. T-shirt jest wprost idealny, gdyż wykonany z siateczki, do tego bardzo przewiewny i luźny. Od początku lata szukałam sportowego t-shirtu z numerem z siatki, właśnie w wersji oversize. Tuż przed samym wylotem natchnęłam się na niego w internecie i już wiedziałam, że będzie mój! Do tego szorty, torebka listonoszka w odcieniu pastelowego różu i buty na obcasie nieco bardziej różowe. Nie może być ani za sportowo, ani zbyt elegancko. Takie właśnie połączenia stylów lubię najbardziej!










Kamila: T-shirt - AreYouFashion | Shorts - Primark | Ankle Strap Heels - Primark | Bag - Graceland | Sunnies - Stradivarius

libelula

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. świetna torebka, okulary, buty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie mogę zamówić ta bluzke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie online are you fashion: http://www.areyoufashion.com/pl/nowosci/1390-bluzka-oversize-z-cyfra-84-new-york-college.html#/rozmiar-m_l

      Usuń
  3. bardzo fajna koszulka , ale mody na takie dodatki nie zrozumie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. joooj wyglądasz niesamowicie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci i bardzo fajne te buty. Dla mnie troszkę za dużo różu, ale to już zależy od upodobań.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę pobytu w Anglii, świetny zestaw : )

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. T-shirt jest super i świetnie wygląda z neonowym stanikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmiar S/M? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie załapałam się, czekam i czekam ale chyba już nie będzie tego rozm! :/

    OdpowiedzUsuń